Termék Visszaküldés

30 napon belül visszaküldheti a terméket az áruvisszaküldésre vonatkozó reklamációs űrlappal a következő címre:rendeles@horgasz-depo.hu.

A visszaküldendő termék állapota ne mutasson használatot és ha lehet legyen eredeti csomagolásban, abban az esetben ha nem azt a terméket kapta amit rendelt. Hibás vagy sérült termékek esetében, egy ön álltal küldött fotó alapján tudunk a megoldásról dönteni.

Annak érdekében, hogy a visszaküldött termékek árát mielőbb visszatérítsük, kérjük, hogy egy mellékelt levélben adja meg a megrendelés számát, az elérhetőségeit, a bankszámlához tartozó bankfiók nevét, a bankszámla számot (külföldi bankszámlaszám esetén IBAN formátumban, a SWIFT kódot). Ezen információk birtokában tudjuk a tranzakciót elindítani.

A sérült vagy nem megfelelő terméket a DPD FUTÁRCÉGGEL küldheti nekünk vissza egy előzetes telefonos egyeztetés utan a következő módon:
- Készítse elő a terméket és csomagolja be biztonságosan
- Mellékeljen egy kísérőlevelet a sérülés leírásával, csatolja a vásárlási számla másolatát és az Ön értesítési címét, esetleg a bankszámlaszámát is arra az esetre, ha a vételár visszatérítésre kerül
- Adja át a DPD futárcégnek és küldje a következő címre: HorgászDepó SRL - Ady Endre utca 39sz - 410002 - Oradea - Bihor - Románia

Amennyiben sérülten érkezett termékről van szó, kérjük várja meg az általunk küldött futárt, mert Ő fogja elhozni a hibás terméket és szállítja a cserecsomagot.